Saturday 29 November 2014

Noa explorer :)

Nastavlja se deveti dan u kišnoj Irskoj bez kiše. Idealno vrijeme za duge šetnje i upoznavanje naše nove okoline. Jednom članu naše obitelji to posebno teško pada. :)



Sean Walsh Memorial Park mi je jedan od dražih mjesta za odmor i rekreaciju. Zapravo i St Stephen's Green Park ako ste bliže centru, a i Phoneix Park u Dublinu 8...Svi su pravi odmor za dušu i idealno mjesto za klince. Prednost dajem prvom jer mi je najbliži. :)


Vikend je bio idealan za posjet Malahide-u. Zanimljivo, čim ste uz obalu osjeti se jedan potpuno drugačiji ritam. Uspavaniji i laganiji. Oduševljava me spoj mora i zelenila, tako je to valjda kad naviknete vidjeti more uz kamen, stjene i škrape. :)  Konačno sam probala tu zloglasnu irsku kavu. Moram priznat da je zbilja bezveze, zrno kave i 2dcl mlijeka. Ostajem pri crnom čaju s mlijekom. Ne znam kako i zašto, no kad si ovdje vrlo brzo postaneš pravi čajoman ( gdje sam ovu riječ izvukla? Haha ), barem je tako u slučaju mog supruga i mene.


I za kraj malo centra...Zanimljiv i inspirativan grad sa mnogo različitih lica. Ako već nemate namjeru živjeti ovdje, dođete li ikad kao turist, nećete požaliti. 




Do sljedećeg javljanja...ostajte mi dobro,
Becks





No comments:

Post a Comment