Saturday 22 November 2014

Dublinska košarica

Jedno od najčešćih pitanja koje mi mnogi postavljaju je koliko što košta u Dublinu. Zapravo kad razmišljate o preseljenju u Irsku, ono prvo što vas zanima je koliko što košta, počevši od stanarine ( koja većinu šokira jer zbilja jeste velika ), režija do najosnovnijih namirnica za kućanstvo. Moram priznati da sam ugodno iznenađena cijenama, zapravo količinom proizvoda koji su jeftiniji nego u Hrvatskoj. Cijene su iz trgovačkih centara poput Tesco-a, Dunnes-a i Lidla. Stavljam popis, a vi procjenite sami. :)


Tuna komadići 185gr  0.89e

Marmelada 454gr 0.99 e
Tjestenina  500g 0.49 e
Pahuljice s cjelovitim žitaricama 750g  1.89e 
Med  340g 1.49e
Kruh 1-2e
Mljeveno goveđe meso 1kg 3.59e
Grašak smrznuti 1kg 0.89e
Mlijeko svježe 1l 0.85-1.20e
Jabuke 1 kg 1.25 - 2.50e
Brokula 500g 1.09e
Šećer 1 kg 1.09e
Banane 1kg 1.25e
Krumpir 1 kg 1.50e ( veće količine su jeftinije 4kg - 4e / 7 kg 4-5e )
Kikiriki 400g 1.09e
Deterdžent za prozore 500ml 0.88e
Deterdžent za suđe 500ml 0.89e
Domestos 0.99e
Dj maramice 64 kom 0.95e
Pelene junior 42 kom 5.79e

Becks


10 comments:

  1. Zanimljivo i vrlo korisno, imaš li možda informaciju (znam da tebi to još nije potrebno :) ) kako se kreću cijene školskog pribora, ruksaci, pernice i tako to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Petra :) Ne znam za pribor al bacit ću oko kad sljedeći put budemo Noa i ja u điru. ;)

      Delete
  2. Znate li možda štogod o priznavanju kvalifikacija(diploma i sl.) sa hrvatskih ustanova u Irskoj? Negdje sam pročitala da se dosta toga ne priznaje

    ReplyDelete
  3. Znam da za poslove tipa konobar, prodavač, zaštitar i sl. pri zapošljavanju vam ne traže nikakvu diplomu, nije im bitna, bitno im je iskustvo. Ako će te recimo raditi u skladištu ili na gradilištu, morate položiti njihove tečajeve, bez njih ne možete raditi bez obzira na iskustvo. Tečajevi obično traju jedan dan i koštaju oko 50 do 100 eura. Ne znam puno za fakultetske diplome, no pretpostavljam da ih isto ne priznaju tako lako. Poznajem jednu s diplomom odgajateljice u vrtiću, morala je polagati nekakvu razliku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav, naletila sam na ovaj post . Zanima me za diplome odgajatelja. Završila sam u Sarajevu razrednu nastavu, magistrirala. Sada bi ju nostrificirala u Hrvatskoj kako bi mi bilo lakše za zaposlenje u Irskoj. Naravno svjesna sam da ne mogu odmah da radim u svojoj struci. Ali mje zanima da li radim ispravno . Hoće mi sta vrijediti nostrificirana ili mogu sa diplomom iz Bosne i Hercegovine tražiti posao?. Hvala unaprijed :)

      Delete
    2. Pozdrav, naletila sam na ovaj post . Zanima me za diplome odgajatelja. Završila sam u Sarajevu razrednu nastavu, magistrirala. Sada bi ju nostrificirala u Hrvatskoj kako bi mi bilo lakše za zaposlenje u Irskoj. Naravno svjesna sam da ne mogu odmah da radim u svojoj struci. Ali mje zanima da li radim ispravno . Hoće mi sta vrijediti nostrificirana ili mogu sa diplomom iz Bosne i Hercegovine tražiti posao?. Hvala unaprijed :)

      Delete
  4. Diplome priznaju kako koju...meni je priznato sve u startu(diploma med.fakulteta i specijalizacija),ali supruga moga kolege koja je dipl.pravnica je dobila na pismeno sto joj se priznaje od pravnog fakulteta i ispalo je da je to negdje u rangu vise upravne s mogucnoscu da se u Irskoj doskoluje.Mislim da se mozete javiti u nase veleposlanstvo jer sigurno znam da postoji isrka adresa na koju mozete poslati sve o svojoj kvalifikaciji a oni vam mailom odgovore sta se ovdje od toga prizna...sretno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav! Da li imate nekakve informacije skime bi se moglo stupiti u kontakt ili eventualno nekog tko bi znao objasniti cijeli proces prebačaja ? Hvala mnogo unaprijed!!

      Delete
  5. Znate li možda kako je s diplomama filozofskog fakulteta? Diplomirat ću engleski i talijanski, i ne gajim nade da ću tamo raditi u toj struci(već je samo moje prezime dovoljno da mi ta vrata zauvijek zatvori), ali me zanima koliko se toga priznaje i u što se kasnije mogu s time prekvalificirati

    ReplyDelete